السبت، 14 أبريل 2012

نكت تموت من الضحك



صعيدى يحاور المخلوع بيقوله ياريس انا بعت قيراط ارض علشان اوظف الواد و متوظفش قاله المخلوع انت مصيبتك هينة انا بعت مصر كلها علشان اوظف جمال و متوظفش

 واحد بيسأل محشش ايه الفرق بين جوزيه و الاخوان قاله جوزيه اما كان بينزل الشاطر كان بيودى بركات شمال اما الاخوان اما نزلوا الشاطر ودوا مصر كلها شمال

 مره واحد لقى مصباح دعكة طلع منة عفريت سرق الموبايل ودخل تانى الراجل استغرب دعك الفانوس تانى طلع العفريت سرق منة الساعة ودخل الراجل اتجنن دعك الفنوس تانى واول ما العفريت طلع قالة استنى انت اية هوه مش دة مصباح علاء الدين ؟ قالة لاء دة مصباح علاء مبارك يا معلم


عجوز على فراش الموت بيقول لابنه
انا سايبلك الورث كامل تعمل بيه اللى انت عايزه
ﻣﺰﺭﻋﺔ
ﻭ ﻓﻴﻼ
و 1000 فدان
و 500 حصان
و مخبز
و
$22,398,750,078
الابن قال لابوه :: بعد الشر عليك .. بس كل الحاجات دى كنت مخبيهم فين ؟
الاب ﻗﺒﻞ ﺍﻟﻨﻔﺲ ﺍﻷﺧﻴﺮ قاله
فى
CityVille و المزرعة السعيدة

 تاجر مخدرات حصلت عليه كبسه شرطة فرمى المخدرات في عشة فراخ وجري تاني يوم بيدور على المخدرات في العشة فوجد فرخه كلتها كلها فقعد يضرب فيها و بعدين قال لها والله لأنا مأدبك فنتف ريشها كله و راح رماها في عشة الديوك فاتلمت الديوك عليها فصرخت الفرخه فيهم .. بقول لكم إيـــــه ... أنا مخدرات مش آداب

 واحدة ست راحت للدكتور قالته يادكتور إبنى مبياكلش كويس  قالها طيب بيفطر إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه بيفطر20بيضة بس قالهاطيب بيتغدى إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه30فرخة بس قالها طيب بيتعشيه إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه ورك خروف بس رد عليها وقالها ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه



هناك تعليق واحد: